Մուտք

Ինչպես ճանաչել կեղծ հայտարարություններ անշարժ գույքի շուկայում

Անշարժ գույքի շուկայի գլոբալ խնդիրներից մեկը կեղծ գովազդներն են։ Հայաստանում դա նույնպես տարածված է ամենուր, ինչը ստիպում է բնակարանների որոնումն ավելի բարդ ու ժամանակատար դարձնել։ Պատճառը անբարեխիղճ գործակալություններն ու գործակալներն են, ռիելթորները, առցանց հարթակները ՝ վատ (կամ բացակայությամբ) մոդերացիայով 

Ֆեյքային հայտարարության նպատակն է շահել վստահելի հաճախորդների հաշվին: Եւ խաբեության սխեման գրեթե ամենուր նույնն է, փորձում է հասկանալ այն. Ինչ պետք է իմանալ կեղծ հայտարարությունների մասին։ 

Հենակ կեղծ հայտարարություններ անշարժ գույքի դա շատ գրավիչ արժեքը, իդեալական գտնվելու վայրը, նայող, առնվազն, ծովիմ, եւ գեղեցիկ լուսանկարներ. Ռիելթորները շատ բաներ կանեն որ ստանան  "ջերմ" զանգեր. 

Պոտենցիալ զոհերի ամենախոցելի խումբը զբոսաշրջիկներն են, վերադարձողները եւ ռելոկանտները։ Հենց նրանց հեշտ է խաբել, քանի որ նրանք ծանոթ չեն երկրին, վարչական շրջաններին, գներին:

1. Խարդախության փոքր չափի կամ լիդոգեներացիոն հայտարարություններ, մեթոդը կիրառվում է անբարեխիղճ ռիելթորների կողմից. Սխեման այսպիսին է, ուշադրություն գրավելու համար, հրապարակում են չափազանց շահավետ առաջարկներ գոյություն չունեցող անշարժ գույքի. Իսկ երբ հաճախորդը զանգահարում է, ասում են, որ բնակարանը գնել (հանձնել), բառացիորեն կես ժամ առաջ, բայց նրանք շտապեք հանգստացնել ձեզ, քանի որ նրանք ունեն մի ամբողջ բազա ավելի թանկ է եւ իրական տարբերակները. Այն բանից հետո, երբ անբարեխիղճ ռիելթորը վստահություն է սերմանում   ակտիվացնելով պրոֆեսիոնալիզմը, նա կշտապի առաջարկել հաճախորդին բնակարանը մի քանի անգամ ավելի վատ է այն, որով նա հիացած է հայտարարության մեջ, և համապատասխանաբար, ավելի թանկ է։
2. Խարդախության խոշոր չափի. Սա կեղծ հայտարարություն է հեղինակներ են պրոֆեսիոնալ խաբեբա։ Նրանց նպատակը գումարի շորթում է վարձակալից խաբեությամբ, առանց ներկայացնելով նրան դիմաց ոչինչ. Դա օրենքով հետապնդվող հանցագործություն է։
3. Խելացի խարդախություն.  Հավաքելով անձնական տվյալներ պոտենցիալ հաճախորդների անշարժ գույքի գործարքների, խաբեբան ստեղում է բազա. Հետագայում այն վաճառվում է մեծ գնով ռիելթորներին. 

Լայֆհաքեր, թե ինչպես չդառնալ խաբեբաների զոհը։

• Հայտարարության մեջ ընդհանուր, կաղապարային հատկանիշների առկայության և մանրամասն տեղեկությունների բացակայության դեպքում զգույշ եղեք; 
• Կասկածելի ցածր գին, ավելի քան 10% - ը շուկայական - սա նախազգուշացում է;
• Քարտեզի վրա Նշանի անհամապատասխանությունը; 
• Տարբեր որակի լուսանկարներ կամ դրանց բացակայությունը. Ստուգեք, թե արդյոք հայտարարությանը կցված լուսանկարները նախկինում չեն օգտագործվել այլ հանգամանքներում: Որպեսզի դա անել, դուք պետք է սեղմեք աջ սեղմեք լուսանկարում ազդ եւ ընտրել ցանկի "գտնել նկարը", կամ օգտագործել որոնումը նկարների Google-ի կամ Yandex;
• Տարբեր տեղեկություններ տեքստում եւ բնութագրի մեջ; 
• Հայտարարության ամսաթիվը: Եթե տունը կատարյալ գնով հանձնվում է շտապ, իսկ հայտարարությունը երկար ժամանակ ակտուալ է, ապա պետք է զգուշանաք;
• Որոնել տեղեկատվություն ապացուցված եւ որակյալ ռեսուրսների. Մեր կայքում բոլոր գովազդները անցնում են մոդերացիա: • • • • Եթե նկատել եք կեղծիք, անպայման սեղմեք "բողոքել" եւ նշեք մանրամասները; 
• Այն խստորեն խնդրել է վճարել առցանց կանխավճար, նախքան դուք հանդիպեք կամ պայմանագիր կնքեք։ Ի վերջո, առասպելական տունը, առասպելական գնով չի մնա երկար դատարկ, եւ որպեսզի    բաց չթողնել շահավետ առաջարկը, դուք պետք է կատարեք կանխավճար։ Այս խաբեբաները, որպես կանոն, կանխավճար ստանալուց հետո գոլորշիանում են օդում; 
• Եթե ​​դուք անցել եք հաղորդակցության մեսենջերներում, ապա զգույշ եղեք և մի հետևեք կասկածելի հղումներին, որոնք կարող են վնասել ձեզ վիրուսների կամ տեղեկատվության արտահոսքի միջոցով։

Իրենց բնակարանային խնդիրները լուծելու համար պոտենցիալ զոհերին շատ դժվար է դիմադրել գրավիչ առաջարկին, սակայն արժե լինել ուշադիր և զգոն՝ չմոռանալով, որ անվճար պանիր կարելի է գտնել միայն մկան թակարդում։